Aktuelles

Bitte wählen Sie einen Artikel aus, um ihn ganz anzuschauen.

Vierbeiniger Besuch

Vierbeiniger Besuch im Alters- und Pflegeheim Was für eine Freude! Wir durften mit unseren Vierbeinern – selbstverständlich «Corona-konform» - wieder auf ein Bsüechli bei den Bewohnern im Alters- und Pflegeheim vorbeischauen. Ein willkommener Aufsteller und ein paar wohltuende Streicheleinheiten in dieser speziellen Zeit.

Eusi Mala

Eusi Mala Ich und än Mali. Nöd im Traum hani mir das je vorgstellt. Dä Max glaub’s au nöd. Und denn isch sie cho. Mit ihrem Zechä, wo so unverschämt charmant gwagglet, wenn‘s ihrä grad cheibä wohl isch und sie äs bitzeli verwöhnt tuet. Do goht eim s’Herz eifach ganz wiit uf. So fiin und doch so klar in ihrer Forderig. Geduldig und konsequent mit „ihrem Mensch“, dass dä Mensch chan lernä. Sogar ufä langi Reis simmer zämä, quer durch Europa. Händ Freudeli teilt und Schiss und Ufregig und Fruscht und Übermuet. Gönd zämä äs Stuck durs

Hundebesuch

Hundebesuch auf dem Schloss Regensberg Wieder unvergessliche Momente auf dem Schloss Regensberg. Wir sagen danke, es war uns eine Freude! Die Kleinste und die Grösste waren auch mit dabei.

Vierbeiniger Besuch im Alters- und Pflegeheim

Was für eine Freude!
Wir durften mit unseren Vierbeinern – selbstverständlich «Corona-konform» – wieder auf ein Bsüechli bei den Bewohnern im Alters- und Pflegeheim vorbeischauen.
Ein willkommener Aufsteller und ein paar wohltuende Streicheleinheiten in dieser speziellen Zeit.

Eusi Mala

Ich und än Mali.
Nöd im Traum hani mir das je vorgstellt. Dä Max glaub’s au nöd.
Und denn isch sie cho.
Mit ihrem Zechä, wo so unverschämt charmant gwagglet, wenn‘s ihrä grad cheibä wohl isch und sie äs bitzeli verwöhnt tuet.
Do goht eim s’Herz eifach ganz wiit uf.
So fiin und doch so klar in ihrer Forderig.
Geduldig und konsequent mit „ihrem Mensch“, dass dä Mensch chan lernä.
Sogar ufä langi Reis simmer zämä, quer durch Europa.
Händ Freudeli teilt und Schiss und Ufregig und Fruscht und Übermuet.
Gönd zämä äs Stuck durs Lebä.
Und so isch sie Tag für Tag ächli meh „Eusi Mala“ wordä.
Dankä vo Herzä.

Hundebesuch auf dem Schloss Regensberg

Wieder unvergessliche Momente auf dem Schloss Regensberg.

Wir sagen danke, es war uns eine Freude!

Die Kleinste und die Grösste waren auch mit dabei.